SEO je zkratka anglického „search engine optimization”. V českém prostředí se používá „optimalizace pro vyhledávače” nebo někdy „optimalizace nalezitelnosti”. Jsou to metody, které vám pomohou se dostat na přední místa ve vyhledávačích a přivést z nich na svůj web organickou, tedy neplacenou návštěvnost.
Cílem optimalizace webových stránek pro vyhledávače je přivádět na vaše webové stránky víc relevantních návštěvníků z organického (neplaceného) vyhledávání.
K čemu je dobré SEO?
Zvýšíte návštěvnost z organického vyhledávání (z vyhledávačů)
Ovlivnění výsledků vyhledávání relevantních klíčových slov ve vyhledávačích - snažíte se zlepšit pozici ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova
Dlouhodobý zdroj návštěvnosti zdarma - máte-li kvalitní obsah webových stránek, vyhledávače vám budou posílat nové návštěvy i v dlouhodobém horizontu
Díky organickým návštěvám roste povědomí o vašich stránkách. Budete tak v delším časovém horizontu získávat i přímou návštěvnost.
Za návštěvy z vyhledávačů nic neplatíte, ale to neznamená, že jsou "zadarmo". SEO je investice do budoucna a může být i nákladná.
Kliknutím na Přijmout cookies dáváte souhlas s uložením vybraných cookies (nutné, preferenční, výkonnostní, marketingové). Cookies používáme pro lepší fungování našeho webu, měření jeho výkonnosti a cílení a personalizaci reklam. To jaké cookies budou uloženy, můžete svobodně rozhodnout pod tlačítkem Upravit nastavení. Prohlášení o cookies.
Využíváme soubory cookies a další technologie pro lepší uživatelský zážitek na webu. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.
Tyto cookies jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti webových stránek.
Preferenční cookies slouží pro zapamatování nastavení vašich preferencí pro příští návštěvu.
Výkonnostní cookies monitorují výkon celého webu.
Marketingové a reklamní cookies se využívají k měření a analýze webu.